مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-27اقتصادي

فرآیند صادرات معیوب است/خروج صادرکنندگان واقعی از صحنه تجارت


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در حوزه صادرات کشور بوضوح دیده می شود این است که با وجود کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارز، - ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در حوزه صادرات کشور بوضوح دیده می شود این است که با وجود کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارز، میزان صادرات کاهش پیدا کرده و این مسئله نشانگر آن است که فرآیند انجام صادرات دچار مشکلاتی بوده و در واقع فرآیند این کار معیوب است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرآیند صادرات در کشور معیوب است، بر ضرورت تهاتر صادرات در مقابل واردات در اقتصاد ایران برای حمایت از صادرکنندگان واقعی تأکید کرد.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح دلایل معیوب بودن فرآیند صادرات در ایران اشاره کرد و افزود: آمارها نشانگر کاهش 34 درصدی ارزش صادرات کشور در نیمه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل هستند و علیرغم اینکه شاهد کاهش ارزش پول ملی به میزان بسیار زیادی طی سال جاری بوده ایم، به لحاظ تئوریک و نظری منطقی بود که صادرات کشور به شدت افزایش پیدا می کرد.

وی افزود: آنچه در حوزه صادرات کشور بوضوح دیده می شود این است که با وجود کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارز، میزان صادرات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صادرات معیوب است/خروج صادرکنندگان واقعی از صحنه تجارت

فرآیند صادرات معیوب است/خروج صادرکنندگان واقعی از صحنه تجارت