مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-27اقتصادي

اسناد تک برگ 79 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران تحویل داده شد


مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از تحویل اسناد تک برگ کاداستری صادر شده به میزان بیش از 79 هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علینقی حیدریان صبح سه شنبه در سی و سومین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران ضمن تشکر از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران از تحویل اسناد تک برگ کاداستری صادر شده به میزان بیش از 79 هزار هکتار از اراضی ملی این استان خبر دا و اظهار داشت: این میزان اسناد تک برگ صادر شده مربوط به عرصه های ملی شهرستان های ری، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پیشوا، شهریار، ملارد و شمیرانات است که با تعامل و همکاری ادارات ثبت شهرستان های استان تهران صادر شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح استان تهران از سرعت خوبی برخوردار است خاطر نشان کرد: با توجه به تعامل خوبی که بین ادارات کل ثبت و منابع طبیعی ایجاد شده است و عزم و اراده ای که وجود دارد اجرای این طرح از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده که امیدواریم با تلاش و پیگیری های همه جانبه شاهد سرعت بیشتری برای روند اجرای این طرح در سطح استان تهران باشیم.

مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن مهم برشمردن اجرای طرح کاداستر برای اراضی ملی و دولتی تأیید کرد: طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد تک برگ 79 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران تحویل داده شد

اسناد تک برگ 79 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران تحویل داده شد