مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-27اقتصادي

اجرای بیش از 8 هزار میلیارد ریال پروژه در شرکت مخابرات مازندران


مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران گفت: بیش از 8 هزار میلیارد ریال پروژه در شرکت مخابرات مازندران در سالجاری انجام شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران گفت: بیش از 8 هزار میلیارد ریال پروژه در شرکت مخابرات مازندران در سالجاری انجام شده است.

علی اصغرپور در دیدار با استاندار مازندران با اشاره به اینکه دو پروژه مهم را در سطح استان در دستور کار قرار داریم، تصریح کرد :پروژه فاز 8 همراه اول با 330 سایت برای استان در دستور کار قرار دارد که جهت حل مشکلات این پروژه نیاز به همکاری دستگاه های خدمات رسان داریم که با پیگیری هایی که نماینده عالی دولت در استان صورت دادند، شاهد برطرف شدن گره های این پروژه طی روزهای آینده خواهیم بود.

وی گفت: پروژه 330 سایتی فاز 8 همراه اول حدود 7500 میلیارد ریال اعتبار وارد استان خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران با اشاره به این که همچنین در راستای حل مشکل دسترسی روستاهای دوردست استان به اینترنت پرسرعت و برطرف کردن کندی دسترسی دانش آموزان به سایت های آموزشی نسبت به تقویت زیرساخت های اینترنت در روستاها اقدام کردیم، افزود: در بیش از 120 روستا با استفاده از فیبر نوری و رادیوهای باند پهن که حدود 600 میلیارد ریال اعتبار وارد استان خواهد کرد، توانستیم اینترنت پرسرعت را به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 8 هزار میلیارد ریال پروژه در شرکت مخابرات مازندران

اجرای بیش از 8 هزار میلیارد ریال پروژه در شرکت مخابرات مازندران