مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-27اقتصادي

کمک 156میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به مددجویان البرزی


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 225 مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد امام (ره) استان البرز طی شش ماه نخست سال جاری رقمی معادل 156میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان کمک کردند.

- محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز،امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه های مسکن، جهیزیه، درمان، اعطای سبد کالا، خدمات درمانی، اشتغال و امور فرهنگی به مددجویان و نیازمندان، مهم ترین فعالیت های مراکز نیکوکاری در استان البرز را تشکیل می دهد.

وی بابیان اینکه توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) ازجمله مهم ترین اهداف و سیاست های این نهاد است، افزود: با افتتاح 86 مرکز نیکوکاری در شش ماهه نخست سال جاری نهادها، دستگاه های دولتی و پایگاه های مردمی داوطلب به مشارکت در امور خیر و احسان از طریق تعامل کمیته امداد امام (ره) استان البرز شدند.

محمدی فرد در ارتباط با فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد: مراکز نیکوکاری با مسؤولیت پذیری و مشارکت اعضای هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور، تخصصی و فراگیر با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 156میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به مددجویان البرزی

کمک 156میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به مددجویان البرزی