مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-27بين الملل

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به وضعیت ماهر الاخرس


هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه نسبت به وخامت حال اسیر ماهر الاخرس در زندان رژیم صهیونیستی پس از 92 روز اعتصاب غذا ابراز نگرانی کرد.

- هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه نسبت به وخامت حال اسیر ماهر الاخرس در زندان رژیم صهیونیستی پس از 92 روز اعتصاب غذا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه ضمن هشدار نسبت به پیامدهای بحران مالی شدید تشکیلات خودگردان، طرفین فلسطینی و صهیونیستی را به ازسرگیری مذاکرات سازش فراخواند.

وی همچنین از تلاش های جنبش های فتح و حماس برای تحقق آشتی ملی و برگزاری انتخابات استقبال کرد و آن را گامی مهم خواند.

لازم به ذکر است که اسیر ماهر الاخرس از 92 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اسیر فلسطینی هم اکنون در بیمارستان کابلان بستری است و وضعیت بسیار وخیمی دارد.

با این حال رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی او نیست و دادگاه عالی صهیونیستی هم اخیرا با آزادی او مخالفت کرد و این اسیر فلسطینی پیشنهادهای طرف صهیونیستی برای شکستن اعتصاب غذای خود را رد کرده و بر ادامه اعتصاب غذا تا آزادی و بازگشت به میان خانواده اش اصرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به وضعیت ماهر الاخرس

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به وضعیت ماهر الاخرس