مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-26اقتصادي

تولید انواع خودرو افزایشی شد


طبق آخرین آمار اعلام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تولید بیشتر انواع خودروها، رشد تولید دیده می شود؛ - طبق آخرین آمار اعلام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تولید بیشتر انواع خودروها، رشد تولید دیده می‌شود؛ در میان آمارها تنها میزان تولید اتوبوس، مینی‌بوس و ون با افت تولید 10 درصدی مواجه شده‌ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش عملکرد تولیدی انواع خودروها طی شش ماهه اول امسال، به ترتیب کمباین (ماشین‌های برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی)، وانت، انواع سواری و تراکتور رشد تولید و اتوبوس، مینی‌بوس و ون کاهش تولید داشته‌اند.

در مدت مذکور سال جاری 414 هزار و 300 دستگاه خودرو سواری تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 348 هزار و 200 دستگاه بوده، رشد 19 درصدی را ثبت کرده است.

همچون روال چند سال اخیر که آمار تولید وانت‌ها روندی مثبت داشته و همیشه افزایشی پیش رفته است، تولید این نوع خودرو در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید 39.

4 درصدی داشته و از 28 هزار و 354 دستگاه تولید شده در شش ماهه ابتدایی سال 1398، میزان تولید را به 39 هزار و 521 دستگاه در نیمه نخست امسال رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انواع خودرو افزایشی شد

تولید انواع خودرو افزایشی شد