مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-26ورزشي

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه توسعه ورزش همگانی در سمنان


رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ای در این استان در راستای توسعه ورزش همگانی خبر داد.

- همت هادیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تفاهم نامه سه جانبه هیأت ورزش های همگانی استان سمنان، معاونت تربیت بدنی سپاه استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان در راستای توسعه ورزش همگانی منعقد شد.

او بیان کرد: با توجه به ساختار ورزش در تمام پایگاه های بسیج و داشتن جمعیت 20 میلیونی سازمان یافته و با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند به برکت بسیج باید همه تهدیدات به فرصت تبدیل شود و با توجه به اینکه بر این باوریم ورزش همگانی در ایجاد شور و نشاط و افزایش روحیه امید به زندگی و پشتوانه سازی ورزش قهرمانی مؤثر است، مقرر شد این تفاهم نامه مبادله شود.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان اضافه کرد: بعضی از اهداف این تفاهم نامه شامل اصلاح نگرش و ایجاد باور اجتماعی جامعه بسیجیان نسبت به فواید فعالیت های منظم ورزشی و حمایت از ایجاد محیط ایمن ورزشی برای دسترسی عادلانه جامعه بسیجی، افزایش فرصت مشارکت در برنامه های ورزشی و ارتقای همکاری استانی و توانمندسازی منابع انسانی و بهبود فرآیندها و اقدامات هماهنگ در جهت حمایت از فعالیت های ورزشی و کاهش کم تحرکی جامعه بسیجیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه توسعه ورزش همگانی در سمنان

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه توسعه ورزش همگانی در سمنان