مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-26سياسي

سیستم تماس اضطراری در حوزه خودروهای تجاری تعریف شد/ پیگیری هوشمند سازی خطوط ریلی


دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با بیان اینکه هوشمندسازی خطوط ریلی را پیگیری می کنیم گفت: سیستم تماس اضطراری در حوزه خودروهای تجاری از اولویت ستاد توسعه فناوری فضایی است که اکنون تعریف شده است.

- منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فعالیت های حوزه حمل و نقل هوشمند گفت: ما در این حوزه دو مسیر را در پیش گرفته ایم، یک مسیر بالا به پایین است که به تدوین ســند حمل و نقل هوشــمند می پردازد و یک مسیر پایین بــه بالا که برای رسیدن به اهداف هوشمندسازی باید یک سری پروژه های کوچک هوشمندسازی تعریف کنیم.

  * سیستم تماس اضطراری در حوزه خودروهای تجاری تعریف شد وی افزود: به عنون مثال در حوزه اتوبوس و کامیون سیستم مدیریت سوخت و در حوزه خودروهای تجاری سیستم تماس اضطراری را تعریف کرده ایم، چرا کــه در زمان رخ دادن تصادف یک زمان طلایی برای رسیدگی به مصدومان وجود دارد و اگر در این زمان رسیدگی انجام شود احتمال زنده ماندن مصدومان بسیار بالا می رود.

دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی در ادامه گفت: این سیستم بــا همکاری یک شــرکت اتوبوس سازی، یکی از اپراتورهای تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم تماس اضطراری در حوزه خودروهای تجاری تعریف شد/ پیگیری هوشمند سازی خطوط ریلی

سیستم تماس اضطراری در حوزه خودروهای تجاری تعریف شد/ پیگیری هوشمند سازی خطوط ریلی