مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-26سياسي

قصد و نیت شوم دشمنان از فشار بر ملت ایران به روایت آیت الله خاتمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران با اشاره به آیه 60 سوره انفال وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ گفت: - آیت الله سید احمد خاتمی گفت: مهم ترین جنگ پیش روی ما در حال حاضر جنگ اقتصادی است.

دشمنان می خواهند تا مردم دست از انقلاب بکشند؛ اما مردم مسیرشان را با بصیرت انتخاب کردند و می دانند تمام این سختی ها هزینه های زندگی با عزت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران با اشاره به آیه 60 سوره انفال وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ گفت: در دنیایی که گرگ ها خود را ابرقدرت می دانند چیزی جز قوت و قدرت پاسخگو نیست.

وی افزود: در دنیایی که قلدران با زبان زور اقدام به توطئه می کنند و تمام تلاش خود را برای براندازی دیگر کشور ها می کنند، چیزی جز قدرت نمی تواند جوابگو باشد؛ اما قدرت ما با دیگر قدرت ها متفاوت است؛ چون قدرت ما با هدف بازدارندگی است، اما سیاست دشمنان قدرت با هدف غارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد و نیت شوم دشمنان از فشار بر ملت ایران به روایت آیت الله خاتمی

قصد و نیت شوم دشمنان از فشار بر ملت ایران به روایت آیت الله خاتمی