مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-26سياسي

دیدار دبیرکل نجباء با مشاور عالی رهبر انقلاب


الکعبی دبیرکل نُجَباء در دیداری که امروز با سرلشکر رحیم صفوی داشت، تاکید کرد که سفارت آمریکا پایگاهی نظامی و ریشه اصلی معضلات عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از نُجَباء، دبیرکل نُجَباء در تهران با مشاور عالی رهبر انقلاب در امور نیروهای مسلح ملاقات کرد و اهم موضوعات مربوط به تحولات جاری منطقه و عراق را با وی مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز دوشنبه در تهران با دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب در امور نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این ملاقات راجع به شرایط حاکم بر منطقه به ویژه تحولات امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور عراق به تبادل نظر پرداختند و سیاست های مخرّب آمریکا در حوزه های گوناگون را مورد انتقاد قرار دادند.

نفوذ هیأت های صهیونیستی به عراق در پوشش فعالیت های اقتصادی و مدنی، پیوند برخی احزاب و سیاستمداران فاسد با دشمنان و زمینه سازی آنان برای سازش عراق با اسراییل، کوشش آمریکا جهت احیای داعش و حزب بعث، همچنین حضور فعال نُجَباء در میادین جهاد علیه تروریسم تکفیری و اشغالگری، از دیگر محورهای این دیدار بود که به صورت مبسوط بررسی شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی به شرایط حساس عراق، نارضایتی عمومی و انتظار برای برگزاری انتخابات زودهنگام، همچنین شکست پروژه آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل نجباء با مشاور عالی رهبر انقلاب

دیدار دبیرکل نجباء با مشاور عالی رهبر انقلاب