مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-26سياسي

دستورالعمل برگزاری مراسم مختلف در خراسان شمالی تدوین می شود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل ها در مراسم گفت: چند شاخص برای برگزاری مراسم مختلف اعلام خواهد شد و هر مراسمی که این شاخص ها و شرایط را نداشت برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت و یوم الله 13 آبان خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همراهی خوبی در استان شکل گرفته که ریشه اش در دانایی و ولایت مداری است و این باعث شده علی رغم نداشته های استان خدمات مناسبی به مردم برسد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: این یک تکلیف شرعی و قانونی است اما فرای قوانین کلی که از مرکز کشور ارسال می شود و چهارچوب ها را تعیین می کند باید قوانین بومی سازی شوند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مراسم مختلف افزود: فرمانداران در هر شهر مکانی را برای برگزاری مراسم مختلف تعیین کنند و تمام امکانات را فراهم کرده تا پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شود.

شجاعی تاکید کرد: چند شاخص برای برگزاری مراسم مختلف اعلام خواهد شد و هر مراسمی که این شاخص ها و شرایط را نداشت نباید برگزار شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تعدد کارگروه ها باعث انجام نشدن کار است لذا کارگروه ها ادغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل برگزاری مراسم مختلف در خراسان شمالی تدوین می شود

دستورالعمل برگزاری مراسم مختلف در خراسان شمالی تدوین می شود