مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-26سياسي

فردا ششم آبان در همدان عزای عمومی اعلام شد


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پی رحلت آیت الله سید رضا فاضلیان در پیام مشترکی سه شنبه 6 آبان ماه را در همدان عزای عمومی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و سیدسعید شاهرخی در پی رحلت آیت الله سید رضا فاضلیان پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است: ارتحال عالم ربانی و پرهیزکار حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان موجب تأسف و تالم بسیار شد.

فقدان این عالم گرانقدر که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه های علمیه صرف شد مصیبتی جبران ناپذیر است.

آیت الله حاج سید رضا فاضلیان که در راه کسب علم و فضیلت از محضر علما و اساتید بزرگی همچون حضرت آیت الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی بهره مند شدند به سبب زندگی زاهدانه، بندگی خالصانه و نفس گرم خود همواره به عنوان اسوه پاکی و پارسایی مورد توجه و رجوع طلاب و روحانیون، جوانان و اقشار مختلف مردم مشتاق پاکی و معنویت بودند.

این عالم مجاهد در دوران ستمشاهی به سبب مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بارها توسط ساواک دستگیر و به زندان افتادند و پس از آن در دوران دفاع مقدس همواره با حضور در جبهه های حق علیه باطل موجب دلگرمی رزمندگان بودند و با بسیار از شهدای گرانقدر عقد اخوت بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ششم آبان در همدان عزای عمومی اعلام شد

فردا ششم آبان در همدان عزای عمومی اعلام شد