مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-26سياسي

دولت در قبال هتاکی فرانسه موضع قاطع اتخاذ کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اهانت آشکاررییس جمهور فرانسه به پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم و تاکید کرد: دولت در قبال هتاکی فرانسه موضع قاطع اتخاذ کند.

- ایسنا/مازندران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اهانت آشکاررییس جمهور فرانسه به پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم و تاکید کرد: دولت در قبال هتاکی فرانسه موضع قاطع اتخاذ کند.

مهدی سعادتی در گفت و گو با ایسنا گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قویا موضع گیری توهین آمیز دولت فرانسه را در قبال مقدسات دینی مسلمانان جهان محکوم می کند.

وی با اشاره به هتاکی فراموش ناشدنی رییس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم (ص) گفت: دولت فرانسه به جای حل مشکلات داخلی خود به فرافکنی و اهانت آشکار به مقدسات اسلامی روی آورده است.

رییس مجمع نمایندگان مازندران واکنش فوری دولت ها و ملت های مسلمان منطقه را در قبال هتاکی نابخشودنی رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خواستار شد و افزود: عدم واکنش جدی به این اهانت ها موجب گستاخی بیشتر آنان و جریحه دار شدن قلوب مسلمانان خواهد شد.

سعادتی با شاره به لزوم اتخاذ موضع جدی و قاطع دولت تدبیر و امید را در قبال این موضوع، افزود: دولت و رییس جمهور باید سریع تر نسبت به این ماجرا واکنش مسئولانه نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در قبال هتاکی فرانسه موضع قاطع اتخاذ کند

دولت در قبال هتاکی فرانسه موضع قاطع اتخاذ کند