مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-26سياسي

انتقاد باقری از گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران


معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهیه شده از سوی گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، - معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهیه شده از سوی گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، گزارش مذکور را از ابعاد مختلف دارای اشکال دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقری در جلسه شورای قوه قضاییه گفت: بانی تعیین گزارشگر ویژه برای ایران کشوری است که از فروش تجهیزات پزشکی برای درمان کودکان معصوم بیمار خودداری کرده است.

وی با تأکید بر این که فرایند تعیین گزارشگر، سیاسی بوده و شاخصه های حقوق بشری هیچ نقش و تأثیری در آن نداشته است، خاطر نشان کرد: حتی در نشست شورای حقوق بشر، کشورهای موافق با تعیین گزارشگر، کمتر از کشورهای غیرموافق بوده است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ادامه داد: مبنای گزارش گزارشگر ویژه، ادعاها و اطلاعات دریافتی از گروه های وابسته به دولت های معاند با ملت ایران و یا گروه های تروریستی است و گزارشگر ویژه، اظهارنظرهای دولت ایران برای اصلاح مفاد گزارش را در موارد متعددی مورد بی توجهی قرار داده و در جاهایی هم که نظر طرف ایرانی را ذکر کرده، پس از درج ادعاها و اتهامات گروه های تروریستی و با تصریح به نظر دولت جمهوری اسلامی ایران ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد باقری از گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران

انتقاد باقری از گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره ایران