مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-26اقتصادي

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ مدیران متخلف عزل می شوند


فرماندار خرم آباد با اشاره به تشدید محدودیت ها، گفت: بایستی همه دستگاه ها با تمام توان پای کار آمده و وظایف ذاتی خود را نسبت به جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد بایستی بر فعالیت مراکز آموزشی نظارت کنند، افزود: در صورت عدم رعایت مراکز پلمپ و مدیر خاطی نیز تا مرز عزل خواهد رفت.

فرماندار خرم آباد با اشاره به فعالیت بازار و اصناف شهرستان، تصریح کرد: هنوز به نقطه بحرانی نرسیده ایم و در صورت تحقق این موضوع همه مراکز فروشگاهی همچون پاساژها تعطیل خواهند شد.

طولابی بر لزوم رعایت پروتکل ها تاکید و خاطرنشان کرد: اکیپ های نظارتی به طور مداوم بایستی فعال شده و مراکز صنفی پایش شوند.

وی از ممنوعیت تمامی فعالیت ها در اماکن ورزشی به صورت تجمعی و گروهی خبر و ادامه داد: همچنین مراکز گردشگری، هتل ها، سفره خانه ها و اماکن تفریحی همه تعطیل هستند.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: از حضور زائران تا اطلاع ثانوی در اماکن متبرکه و زیارتگاه ها نیز بایستی جلوگیری شود، ضمن اینکه فعالیت سالن های زیبایی زنانه و مردانه نیز متوقف شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ مدیران متخلف عزل می شوند

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ مدیران متخلف عزل می شوند