مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-26سياسي

زنجان جزو چهار استان برتر پدافند غیرعامل کشور شد


زنجان به عنوان یکی از چهار استان برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب و از فتح الله حقیقی، استاندار زنجان تقدیر به عمل آمد.

- ایسنا/زنجان زنجان به عنوان یکی از چهار استان برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب و از فتح الله حقیقی، استاندار زنجان تقدیر به عمل آمد.

علی اکبر شاهوردیان پیش از ظهر امروز (5 آبان ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان، ضمن تبریک آغاز ولایت و امات حضرت مهدی موعود (عج) و گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: برای سازمان پدافند غیرعامل کشور اقدام ارائه راهنما و راهبردهای داده شده کفایت می کند.

وی با بیان اینکه منتخب شدن زنجان بیانگر و نمونه همکاری خوب عناصر استان بوده است، زیرا اگر همکاری، دوستی و تعامل نبود زنجان منتخب نمی شد، افزود: زحمات و تلاش همکاران سبب انتخاب استان زنجان به عنوان استان نمونه کشور شد و برآیندی که در سازمان پدافند غیرعامل کشور به دنبال آن بودیم، یک خرد جمعی است که در این استان حاکم است.

این مسئول با اشاره به حمایت خوب استاندار زنجان از پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در استان زنجان انجام شده که بیانگر تلاش خوب همکاران اداره کل پدافند غیرعامل استان بوده و امید است این تلاش ها ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان جزو چهار استان برتر پدافند غیرعامل کشور شد

زنجان جزو چهار استان برتر پدافند غیرعامل کشور شد