مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-26اقتصادي

افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است


مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: به دلیل افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت مواد اولیه شوینده ها، رشد قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اسماعیل مهدی پور در پاسخ به این سوال که آیا مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده از سوی سازمان حمایت صادر شده است، اظهار داشت: مواد شوینده تابع قیمت‌گذاری تثبیتی و تکلیفی سازمان حمایت نیست.

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، افزود: قیمت‌گذاری محصولات و مواد شوینده و هر نوع کالای تولیدی دیگری بر اساس مولفه های مختلف تاثیر گذار بر قیمت تمام شده انجام می‌شود.

مهدی پور بیان داشت: مواد مصرفی در بخش تولیدات مواد شوینده 80 تا 90 درصد قیمت تمام شده درب کارخانه به غیر از اعمال سود واحد تولید کننده تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش 50 درصدی قیمت نرخ ارز بعد از آخرین افزایش قیمت مواد شوینده، اظهار داشت: مواد اولیه مورد نیاز تولید این بخش از دو طریق تامین می‌شود که بخشی از آن از طریق واردات و بخشی نیز از بورس انرژی خریداری و کشف قیمت می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت مواد اولیه شوینده ها به دلیل افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه در بورس انرژی، گفت: افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است

افزایش قیمت مواد شوینده اجتناب ناپذیر است