مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26اقتصادي

تولید کنسانتره بی کیفیت باعث بی اعتمادی دامداران شده است


بعضی از کارخانه های تولید خوراک دام، کنسانتره بی کیفیت تولید می کنند که این امر باعث بی اعتمادی دامداران به تولیدات فراوری شده و کنسانتره شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات گفت: بعضی از کارخانه های تولید خوراک دام، کنسانتره بی کیفیت تولید می کنند که این امر باعث بی اعتمادی دامداران به تولیدات فراوری شده و کنسانتره شده است.

مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: سیاست وزارت جهاد کشاورزی بر تحویل نهاده های دامی به صورت خام نیست بلکه این نهاده ها به صورت فرآوری شده و در قالب کنسانتره تحویل داده می شود که این یک سیاست عمومی است و فقط مختص کلات نیست.

وی اظهار کرد: تولید کنسانتره بی کیفیت توسط برخی از کارخانه های تولید خوراک دام، باعث بی اعتمادی دامداران شده است به طوری که بعضی از دامداران نسبت به تحویل گرفتن جو در قالب کنسانتره معترض هستند.

ناصری تاکید کرد: کنسانتره ای که جهاد کشاورزی بین دامداران توزیع می کند به لحاظ کمی و کیفی صد در صد تأیید شده است و کنسانتره ای که با رعایت اصول فنی و علمی تهیه شود قطعا و یقینا اثراتش از جو به صورت خام بیشتر خواهد بود.

فرماندار کلات افزود: سهمیه هر رأس دام حدود 15 کیلوگرم کنسانتره در ماه است که دریافت این سهمیه منوط به ثبت نام در سامانه هویت گذاری دام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کنسانتره بی کیفیت باعث بی اعتمادی دامداران شده است

تولید کنسانتره بی کیفیت باعث بی اعتمادی دامداران شده است