مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-26اقتصادي

3 آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارتی مأموران اداره پلیس اماکن عمومی استان برای 3 آرایشگاه زنانه اخطار پلمب صادر شد.

-  جعفر پرویزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف قرارگاه پدافند زیستی، ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم صنفی، مأموران این پلیس طرح تشدید کنترل و نظارت بر آرایشگاه های زنانه درسطح کلان شهر اراک را با مشارکت بازرسان اتحادیه مربوطه و کارشناسان بهداشت اجرا کردند.

    وی ادامه داد: در این طرح از آرایشگاه های زنانه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اراک بازدید شد که در نتیجه آن، به متصدیان 19 واحدتذکرات لازم در زمینه رعایت ساعات تعطیلی و ضوابط اماکن و شئونات اسلامی ارائه و از متصدیان 14 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی به منظور رعایت مقررات ابلاغی گرفته شد.

     پرویزی تصریح کرد: در این طرح با دستور مقام قضایی، به متصدیان3آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت برخی از قوانین و مقررات و نیز دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، اخطار پلمب داده شد.

    این مقام انتظامی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند

3 آرایشگاه زنانه در اراک اخطار پلمب دریافت کردند