مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

هزینه برای تقویت تربیت دینی سرمایه گذاری است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هزینه کردن در مسیر تقویت دینی و بیدار کردن فطرت خدایی انسان ها در واقع نوعی سرمایه گذاری است و مسئولان به این مهم اهتمام داشته باشند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هزینه کردن در مسیر تقویت دینی و بیدار کردن فطرت خدایی انسان ها در واقع نوعی سرمایه گذاری است و مسئولان به این مهم اهتمام داشته باشند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای ستاد ملی و استانی همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با ابراز خرسندی از مشارکت و هماهنگی و همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، اظهار کرد: این اتفاق خوب، موضوع بسیار مهمی است که باید از مدت ها قبل اتفاق می افتاد زیرا دشمنان از مدت ها پیش انواع هجمه های خود را در بین اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان آغاز کرده اند.

وی افزود: لازم است در مقابل همه توطئه هایی که دشمن می کند و تبلیغات عجیبی که در رسانه های وابسته به خود برای عقب نگاه داشتن کشور در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، دینی و اعتقادی انجام می دهد، سرمایه گذاری انجام شود و مسئولان بدانند که هزینه برای تقویت تربیت دینی و بیدار کردن فطرت خدایی انسان ها از بهترین موارد سرمایه گذاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه برای تقویت تربیت دینی سرمایه گذاری است

هزینه برای تقویت تربیت دینی سرمایه گذاری است