مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-26سياسي

کمک 1 میلیارد و 450 میلیونی مردم استان مرکزی به بازسازی عتبات عالیات


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: مردم متدین استان در 6 ماهه ابتدای سال مبلغ 1 میلیارد و 450 میلیون تومان برای بازسازی حرم های اهل بیت(ع) در عتبات عالیات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مظفر صفریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم متدین استان در 6 ماهه ابتدای سال مبلغ 1 میلیارد و 450 میلیون تومان برای بازسازی حرم های اهل بیت(ع) در عتبات عالیات پرداخت کردند اظهار کرد: همچنین به منظور تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان کمک کردند که این اقلام بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: به دلیل شیوع و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه همه جانبه با شیوع این ویروس منحوس حساب بانکی جدید در ستاد استان با هدف حمایت از افراد نیازمند افتتاح شده تا مردم بتوانند کمک های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

صفریان بیان داشت: 900 نفر خادم ثبت نام شده به صورت افتخاری زیر نظر ستاد بازسازی عتبات در کشور ایران و عراق مشغول به خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: 78 موکب مجوز دار نیز در استان وجود دارند که در تمامی مشکلات و حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و در رزمایش های مومنانه فعالیت مثمرثمر و جدی را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1 میلیارد و 450 میلیونی مردم استان مرکزی به بازسازی عتبات عالیات

کمک 1 میلیارد و 450 میلیونی مردم استان مرکزی به بازسازی عتبات عالیات