مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-26سياسي

معرفی آثار برتر 40 سال ادبیات داستانی دفاع مقدس


دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال آل احمد» درباره انتخاب برترین آثار ادبی دفاع مقدس با کارشناسی و داوری خبرنگاران و اهالی رسانه در این دوره از جایزه توضیح داد.

- دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد درباره انتخاب برترین آثار ادبی دفاع مقدس با کارشناسی و داوری خبرنگاران و اهالی رسانه در این دوره از جایزه توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، بهروز جلالی، دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در این باره گفت: با موافقت اعضای هیئت علمی، آثار برتر 40 سال ادبیات داستانی دفاع مقدس با کارشناسی و داوری خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها انتخاب و در اختتامیه جایزه جلال معرفی و تقدیر خواهند شد.

او درباره شیوه داوری در این بخش بیان کرد: قرار است در انتخاب اولیه توسط خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها در حوزه کتاب و ادبیات بین 80 تا 120 اثر از میان رمان، مجموعه داستان کوتاه، مستندنگاری و نقد ادبی با موضوع و مضمون دفاع مقدس انتخاب شود.

جلالی افزود: در مرحله نهایی نیز سه نفر از داوران مرحله نخست، سه پیشکسوت خبر و فعال رسانه حوزه کتاب و ادبیات در کنار دبیر علمی، دبیر اجرایی و نماینده هیئت علمی، آثار برگزیده را انتخاب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار برتر 40 سال ادبیات داستانی دفاع مقدس

معرفی آثار برتر 40 سال ادبیات داستانی دفاع مقدس