مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-26اقتصادي

لزوم فراهم کردن زیرساخت های دورکاری با شیوع کرونا


معاون توسعه منابع انسانی اپراتور همراه اول درباره دورکاری این شرکت در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: بخش زیادی از فرآیندهای مدیریت بحران وابسته به پایداری سیستم های اپراتورهاست اما با ایجاد زیرساخت های لازم، - معاون توسعه منابع انسانی اپراتور همراه اول درباره دورکاری این شرکت در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: بخش زیادی از فرآیندهای مدیریت بحران وابسته به پایداری سیستم های اپراتورهاست اما با ایجاد زیرساخت های لازم، بخش قابل توجهی از همکاران ما، در حال حاضر از منزل برای شرکت کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمانی که ورود کرونا به کشور اعلام شده، روش هایی از قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی و آموزش آنلاین و دورکاری مورد توجه قرار گرفت تا حضور افراد در مکان های اجتماعی را کاهش داده و البته فعالیت های روزمره افراد ادامه یابد.

دورکاری یا انجام وظایف کاری در منزل، یکی از راه هایی است که می تواند از حضور افراد مبتلا و احتمال انتقال این ویروس توسط آن ها بکاهد و همچنین کسانی که در معرض انتقال هستند را در برابر این ویروس حفظ کند.

با توجه به افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان که عمدتاً ناشی از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است و به منظور کاستن ترددهای شهری و تماس شهروندان با یکدیگر، بخشنامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم کردن زیرساخت های دورکاری با شیوع کرونا

لزوم فراهم کردن زیرساخت های دورکاری با شیوع کرونا