مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26سياسي

صدور 25 هزار رای جایگزین حبس طی سه سال گذشته در دستگاه قضایی استان قزوین


طی سال های 93 تا 96 حدود 9 هزار مجازات های جایگزین حبس انجام گرفته در حالی که در طی سال های 96 تا 99 این آمار به 25 هزار مورد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: همواره دردستگاه قضایی به دنبال جلب رضایت مردم هستیم چراکه بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام اسلامی رضایتمندی مردم بوده و دشمن نیز همواره در تلاش است تا این پشتوانه را از نظام بگیرد.

وی افزود: با تمامی کمبودها و کاستی ها امروز وظیفه دستگاه قضایی اجرای حق، عدالت، افزایش اعتماد مردم به عملکرد و کارآمدی دستگاه قضایی و نظام است.

وی با اشاره به اینکه صبر یکی از اصول اخلاقی برجسته است گفت: در امور قضایی باید صبر و حوصله پیشه نمود، چرا که رسیدگی به امور مردم با توجه به اینکه دادگستری آخرین مرجع دادخواهی است و اشخاص از سایر مراجع رانده شده و امیدشان تنها به این دستگاه است امری طاقت فرساست، که شکیبایی ویژه ای را می طلبد.

رییس کل دادگستری استان بیان داشت: اولویت های دستگاه قضایی استان دستیابی به کاهش موضوعاتی از قبیل جرایم و آسیب های اجتماعی، پرونده های ورودی، اطاله دادرسی، پرونده های معوق، نقض آراء، منازعات و اختلافات و نارضایتی های عمومی و ارباب رجوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 25 هزار رای جایگزین حبس طی سه سال گذشته در دستگاه قضایی استان قزوین

صدور 25 هزار رای جایگزین حبس طی سه سال گذشته در دستگاه قضایی استان قزوین