مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-26بين الملل

عمران خان: صلح افغانستان برای افزایش مناسبات اقتصادی منطقه ضروری است


نخست وزیر پاکستان ضمن حمایت اسلام آباد از ایفای نقش موثر در صلح و ثبات در افغانستان گفت: صلح در افغانستان برای افزایش مناسبات اقتصادی در منطقه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عمران خان ، نخست وزیر پاکستان امروز (دوشنبه) در نشست تجارت و سرمایه گذاری مشترک افغانستان و پاکستان گفت: صلح در افغانستان برای ارتقای تجارت و اقتصاد در منطقه حائز اهمیت بوده و فرصت های اقتصادی و ثروت برای مردم منطقه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: پاکستان فارغ از اینکه چه کسی در افغانستان حاکم است به دنبال افزایش روابط دوجانبه است.

عمران خان در ادامه تصریح کرد: پاکستان ما به دنبال افزایش ارتباط با تجار افغانستان برای استفاده از تجارب آنها و ارتقا تجارت دو جانبه میان دو کشور هستیم.

به نوشته رادیو پاکستان، میر رحمان رحیمی ، رییس مجلس افغانستان نیز در این نشست گفت: مشارکت پاکستان از روند صلح برای افغانستان بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که نیاز است تا روابط دو مجلس همسایه افزایش یابد، تاکید کرد: روابط میان پاکستان و افغانستان ریشه در فرهنگ، مذهب و ارزشهای مشترک است.

پیش از این نخست وزیر پاکستان گفته بود که صلح در افغانستان به نفع منافع دو کشور همسایه خواهد بود و  ظرفیت های اقتصادی استفاده نشده میان دو کشور وجود داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان: صلح افغانستان برای افزایش مناسبات اقتصادی منطقه ضروری است

عمران خان: صلح افغانستان برای افزایش مناسبات اقتصادی منطقه ضروری است