مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-26بين الملل

سخنگوی دولت ژاپن: به معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای نمی پیوندیم


سخنگوی ارشد دولت ژاپن بیان داشت، این کشور به معاهده سازمان ملل در ممنوعیت تسلیحات هسته ای نخواهد پیوست؛ موضعی که این کشور را همراستا با موضع آمریکا می سازد اما در عین حال بر خلاف دیدگاه ضد هسته ای آن است.

- سخنگوی ارشد دولت ژاپن بیان داشت، این کشور به معاهده سازمان ملل در ممنوعیت تسلیحات هسته ای نخواهد پیوست؛ موضعی که این کشور را همراستا با موضع آمریکا می سازد اما در عین حال بر خلاف دیدگاه ضد هسته ای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، کاتسونوبو کاتو، دبیر ارشد کابینه دولت ژاپن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما با توجه به محیط امنیتی رو به دشوارتر شدن پیرامون ژاپن، معتقدیم، این مناسب است که یک پیشرفت مداوم و واقع بینانه به سمت خلع سلاح هسته ای داشته باشیم در عین اینکه قابلیتهای بازدارندگی خود برای مقابله با تهدیدات را حفظ کرده و تقویت کنیم.

او با اشاره به معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای که قرار است در 22 ژانویه اجرایی شود، تصریح کرد: ژاپن در هدف این معاهده، نابودی تسلیحات هسته ای، شریک است اما همچنان که ما در برخورد با این مساله تفاوتهایی داریم، امضا کننده این معاهده نخواهیم بود.

ژاپن به عنوان تنها کشوری در دنیا که هدف حمله هسته ای قرار گرفته، به دنبال این بوده که خودش را یک پیشتاز تلاشهای بین المللی برای خلع س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت ژاپن: به معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای نمی پیوندیم

سخنگوی دولت ژاپن: به معاهده ممنوعیت تسلیحات هسته ای نمی پیوندیم