مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-26بين الملل

کماندوهای اسراییلی در کودتای ونزوئلا دست داشتند


بخش جنایی دیوان عالی ونزوئلا از دست داشتن دو یگان از نیروهای کماندوی رژیم صهیونیستی در کودتای ناکام اخیر با هدف براندازی رییس جمهوری ونزوئلا پرده برداشت.

- بخش جنایی دیوان عالی ونزوئلا از دست داشتن دو یگان از نیروهای کماندوی رژیم صهیونیستی در کودتای ناکام اخیر با هدف براندازی رییس جمهوری ونزوئلا پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دادسرای امور جنایی ونزوئلا اعلام کرد که دو یگان از کماندوهای رژیم صهیونیستی در کودتای ناکام اخیر با هدف براندازی نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در ماه مه گذشته دست داشته اند.

طبق این گزارش، کماندوهای رزیم صهیونیستی در این عملیات که تحت عنوان عملیات جدعون انجام شد، مأموریت ربودن مادورو و دیوسدادو کابلو، رییس مجلس موسسان ونزوئلا را بر عهده داشتند.

مادورو و کابلو در رأس مقامات ونزوئلایی بودند که پیشتر آمریکا برای بازداشت آنها جایزه تعیین کرده بود.

مادرو پیشتر گفته بود که این عملیات با دستور دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا انجام شده و دولت ونزوئلا پرونده ای در این زمینه در اختیار دارد که احتمالا آن را به دادگاه های بین الملل ارجاع خواهد داد.

مادورو مه 2019 نیز تأکید کرد که واشنگتن عملیات هایی علیه وی را مدیریت می کند و در محاکمه مسئولان خائن در این کودتای نافرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کماندوهای اسراییلی در کودتای ونزوئلا دست داشتند

کماندوهای اسراییلی در کودتای ونزوئلا دست داشتند