مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-26سياسي

وضع یک قانون برای کنترل آسیب آب و هوای فضا بر زمین


یک قانون تازه وضع شده قصد دارد آسیب های ناشی از آب و هوای فضا را محدود کند، چرا که به عنوان مثال شراره های خورشیدی ممکن است آسیب بسیاری به تاسیسات مخابراتی و ارتباطاتی بشر وارد کنند.

- یک قانون تازه وضع شده قصد دارد آسیب های ناشی از آب و هوای فضا را محدود کند، چرا که به عنوان مثال شراره های خورشیدی ممکن است آسیب بسیاری به تاسیسات مخابراتی و ارتباطاتی بشر وارد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، هوای فضایی مانند شراره های خورشیدی می توانند وسایل الکترونیکی و ماهواره های ما را به طور جدی مختل کنند و دولت ایالات متحده در پی آن است تا خط دفاعی بهتری در برابر آن ایجاد کند.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا سند موسوم به PROSWIFT که مخفف پیشبرد تحقیقات و مشاهدات هواشناسی فضا برای بهبود پیش بینی فردا است را امضا کرده است.

این سند، لایحه ای است که به پیش بینی آب و هوای فضا و محدود کردن خسارات احتمالی ناشی از آن کمک می کند.

این قانون که به تازگی وضع شده است، به آژانس های فدرال مانند ناسا، اداره ملی اقیانوسی و جوی(NOAA ) و وزارت دفاع دستور می دهد تا با شرکت های خصوصی برای بررسی تأثیر احتمالی آب و هوای فضا همکاری کنند و تحقیقات را برای پیش بینی و همچنین توسعه فناوری ها برای مقاومت در برابر اثرات آن پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع یک قانون برای کنترل آسیب آب و هوای فضا بر زمین

وضع یک قانون برای کنترل آسیب آب و هوای فضا بر زمین