مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-26اقتصادي

6 هزار و 500 کودک یتیم در استان کرمان بدون حامی هستند


6 هزار و 500 کودک یتیم در استان بدون حامی هستند همچنین 6 هزار و 300 یتیم در استان حضور دارند که درآمد ماهیانه آنان زیر 100 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی صادقی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی بیان داشت: در حال حاضر شرایط برای خانواده ها و فرزندان یتیم به سختی می گذرد و وضعیت آنان مناسب نیست.

وی افزود: مردم استان کرمان همواره یاور نیازمندان بوده اند به ویژه در دو طرح ایران همدل و کمک مومنانه که حدود 55 میلیارد تومان کمک کردند که در این رابطه استان رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده ضمن اینکه استان کرمان در جمع آوری زکات نیز رتبه برتر کشوری را کسب کرده ایم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به طرح اکرام اشاره کرد و گفت: از مهمترین و شفاف ترین طرح هایی که می توان به آن اشاره کرد، طرح اکرام است زیرا پول به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم واریز می شود و جای هیچ شائبه ای وجود ندارد لذا از همه مردم تقاضا می کنم تا ایتام را فراموش نکنند و در این طرح یاری رسان ما باشند.

صادقی تصریح کرد: در حال حاضر 19 هزار و 950 بچه یتیم و طرح محسنین (طرح محسنین مخصوص کودکانی است که خانواده هایشان از هم پاشیده و سرپرستی ندارند که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند) در استان وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 500 کودک یتیم در استان کرمان بدون حامی هستند

6 هزار و 500 کودک یتیم در استان کرمان بدون حامی هستند