مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-26سياسي

امضای تفاهم نامه سپاه قدس گیلان با کمیته امداد امام خمینی (ره)


سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه همکاری در قالب طرح های اشتغال زایی و حمایتی به ارزش بیش از 501 میلیارد ریال به امضا رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تفاهم نامه همکاری مابین سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب 10 مورد طرح اشتغال زایی، کارآفرینی و حمایتی به ارزش ریالی 501 میلیارد و 840 میلیون ریال به امضا رسید.

  این تفاهم نامه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان و سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان گیلان به امضا رسید.

ازجمله مفاد این تفاهم نامه می توان به ایجاد و راه اندازی طرح های اشتغال زایی برای یک هزار و 400 نفر با اعتبار 490 میلیارد ریال، آموزش های حوزه کسب وکار برای 600 نفر به ارزش ریالی 900 میلیون ریال، حمایت از اجرای طرح های نوآورانه و دانش بنیان برای 10 طرح باارزش ریالی 7 میلیارد و 500 میلیون ریال، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در قالب بیش از 40 غرفه به ارزش ریالی 440 میلیون ریال و تعمیر و بهسازی فضای کسب وکار به ارزش سه میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه سپاه قدس گیلان با کمیته امداد امام خمینی (ره)

امضای تفاهم نامه سپاه قدس گیلان با کمیته امداد امام خمینی (ره)