مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-26حوادث

ماموران پلیس رشوه 400 میلیون ریالی را در کرمانشاه رد کردند


رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: چهار تن از ماموران پاکدست پلیس فتا کرمانشاه پیشنهاد رشوه 400 میلیون ریالی یک کلاهبردار اینترنتی را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حمیدرضا نوراییامروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از حضور یکی از شهروندان کرمانشاهی در پلیس فتا و عنوان این مطلب که مبلغ 316 میلیون و 890 هزار ریال به حسابش واریز و سپس برداشت شده است، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک کلاهبردار اینترنتی با کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان، مبالغ برداشتی را به داخل یکی از کارت ها واریز و سپس از طریق جایگاه های سی ان جی برداشت می کرده است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این میان تیم رسیدگی کننده به پرونده که شامل؛ سرگرد مهدی پیران تبار، سروان محسن شهسواری، ستوانیکم یاسرییلاقیان و ستوانیکم مجتبی عازمی بودند با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و در حالی که قصد دستگیری وی را داشتند با پیشنهاد 400 میلیون ریالی مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران پاکدست ما در پلیس فتا ضمن خودداری از دریافت رشوه به وظیفه قانونی خود عمل و ضمن دستگیری کلاهبردار نسبت به تشکیل و صورتجلسه موضوع اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران پلیس رشوه 400 میلیون ریالی را در کرمانشاه رد کردند

ماموران پلیس رشوه 400 میلیون ریالی را در کرمانشاه رد کردند