مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26اجتماعي

تداوم جو پایدار و آلودگی هوا در کشور تا نیمه آبان ماه


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا نیمه آبان ماه در کشور با جو پایدار و آلودگی هوا مواجه هستیم اما انتظار می رود که پس از آن نفوذ سامانه های بارشی به مناطق مختلف ایران بیشتر شود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا نیمه آبان ماه در کشور با جو پایدار و آلودگی هوا مواجه هستیم اما انتظار می رود که پس از آن نفوذ سامانه های بارشی به مناطق مختلف ایران بیشتر شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه از اواخر امروز (5 آبان) و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (6 و 7 آبان) وزش باد در کشور دور از انتظار نیست، اظهار کرد: این شرایط سبب می شود که کمی از تجمع آلاینده ها در جو کاسته شود.

وی ادامه داد: مجدد از روز چهارشنبه (7 آبان) تا اواسط هفته آینده شرایط پایداری جو را در کشور خواهیم داشت که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه آلودگی هوا به دو عامل شرایط جوی و تولید آلاینده ها بستگی دارد، تصریح کرد: از این رو میزان تولید آلاینده های هوا از منابع متفاوت از جمله خودروها در تشدید یا کاهش آلودگی بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جو پایدار و آلودگی هوا در کشور تا نیمه آبان ماه

تداوم جو پایدار و آلودگی هوا در کشور تا نیمه آبان ماه