مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-26سياسي

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم دست از برخوردهای دوگانه بردارند


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم همه تلاش خود را به کار بگیرند و همچنین دست از رفتارهای دوگانه نیز بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اتحاد و انسجام درونی ضروریست اشاره کرد و  اظهار داشت: درشرایط سخت کنونی ما قائل به این هستیم که برای برطرف کردن مشکلات مردم همدلی و همراهی مسئولان باید صورت بپذیرد و این زمانی اتفاق می افتد که مسئولان مشکلات مردم را با عمق وجودشان احساس کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی اوقات به نظر می رسد که مسئولان هیچ درکی از مشکلات مردم ندارند و همین موضوع باعث می شود تا از درد مردم کاسته نشود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید پیرامون برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات مردم همراهی بیشتر مسئولان را شاهد باشیم و همچنین دست از توهمات و خیال بافی نیز بردارند.

علیرضا بیگی اظهار کرد: رفتارهای کودکانه برخی از مسئولان  فارغ از  برطرف کردن درد مردم همواره مورد نکوهش بوده و انتظار می رود که ما آثار تاکیدات رهبری انقلاب به دولت و مجلس را بیش از پیش در کارکردها و برطرف کردن مشکلات ملت شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم دست از برخوردهای دوگانه بردارند

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم دست از برخوردهای دوگانه بردارند