مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-26سياسي

درخشش بانوان بسیجی در سنگر اقتصاد


زنان نشان دادند که چگونه با کمترین امکانات بزرگ ترین کارها را در پیش می گیرند و موشک های اقتصادی را با تکیه برتوان داخلی بر سرزمین دشمن پرتاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سال هاست که ایران اسلامی با توطئه های دشمنان خارجی و البته داخلی با مشکل اشتغال و رونق اقتصادی دست وپنجه نرم می کند و بارها و بارها رهبر معظم انقلاب، راهکار آن را توجه به توان داخلی و ناامیدی از کمک خارج نشینان به ایران دانستند و بر این امر تأکید کردند.

اما متأسفانه هنوز کشور ما با مشکلات معیشتی و اقتصادی فراوانی دست وپنجه نرم می کند که باعث شده سفره های مردم تنگ تر شود و پدران زیادی شرمنده خانواده و فرزندان خود شوند.

از تعطیلی کارخانه ها به دلیل بی کفایتی و ضعف در واگذاری به بخش خصوصی گرفته تا بیکاری کارگرانی که به دلایل مختلف ازجمله بی کفایتی مدیران و یا عدم اعتماد ما به تولید داخل، چرخ اقتصادمان را کند کرده است.

  هرسال که رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال به تولید و توان داخل تأکید می کنند، عده ای تنها در حد کلام رهبر می شنوند و اما عده ای گوش به فرمان، وارد میدان می شده و می گویند، فرمانده دستور داده تا آستین های همتِ مضاعف را بالا زده و رونق تولید را هدف قرار دهیم تا همگان متحیر به ما بنگرند که چگونه هر تهدید را به فرصت تبدیل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان بسیجی در سنگر اقتصاد

درخشش بانوان بسیجی در سنگر اقتصاد