مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-26پزشكي

افراد با این علائم را سریعا قرنطینه کنید


یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به قدرت سرایت بالای کرونا در موج جدید، از همه افراد خواست به محض مشاهده کوچکترین علائم کرونا در خود و اعضای خانواده، - ایسنا/کرمانشاه یک متخصص بیماریهای عفونی با اشاره به قدرت سرایت بالای کرونا در موج جدید، از همه افراد خواست به محض مشاهده کوچکترین علائم کرونا در خود و اعضای خانواده، سریعا نسبت به قرنطینه اقدام کنند.

دکتر علیرضا جانبخش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش قدرت سرایت کرونا در موج سوم آن گفت: در حال حاضر در موج سوم قدرت سرایت کرونا به حدی افزایش یافته که عمده موارد ابتلا به صورت خانوادگی است و به محض اینکه یکی از اعضای خانواده به کرونا مبتلا شده، به راحتی سایر اعضای خانواده هم درگیر می شوند.

وی افزود: با توجه به این موضوع ضروری است افراد هرچه سریعتر علائم کرونا را در خودشان و سایر اعضای خانواده شناسایی کرده و نسبت به قرنطینه کردن فرد بیمار اقدام کنند.

جانبخش در تشریح علائم کرونا گفت: متاسفانه در این فصل که عفونت های ویروسی دستگاه تنفسی هم شیوع پیدا کرده، تشخیص علائم کرونا و تفکیک آن از بیماریها مانند سرماخوردگی بسیار دشوار است، بنابراین افراد باید با مشاهده هرگونه علائم مشابه سرماخوردگی پیش فرض آن را کرونا تصور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد با این علائم را سریعا قرنطینه کنید

افراد با این علائم را سریعا قرنطینه کنید