مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-26سياسي

جلسه اضطراری برای تعیین متولی تپه شهدای گمنام دورود/ کم کاری ها پیگیری می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از برگزاری جلسه اضطراری درخصوص تعیین تکلیف تپه شهدای گمنام دورود طی هفته جاری خبر داد و گفت: - محسن رشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دورود، با اشاره به وضعیت اسفبار تپه شهدای گمنام این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه این مجموعه طی سال های اخیر مورد غفلت مدیران شهرستانی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغیه رسمی، فرماندار شهرستان به عنوان رییس هیئت امنای ساماندهی شهدای گمنام است و بایستی همچون دیگر فضاهای شهری، تپه شهدای گمنام را نیز مدیریت و ساماندهی می کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از برگزاری جلسه اضطراری درخصوص تعیین تکلیف تپه شهدای گمنام دورود طی هفته جاری خبر و ادامه داد: این جلسه به ریاست فرماندار و با حضور اعضای هیئت امنای مجموعه برگزار می شود.

رشیدی، تعیین متولی را مهمترین موضوع در دستور کار جلسه عنوان و تصریح کرد: انتخاب یک خادم یا نیروی حفاظتی برای یادمان شهدای گمنام امری ضروری است که در جلسه پیش رو مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

وی، بررسی وظایف ذاتی اعضای هییت امنای تپه شهدای گمنام را از دیگر اولویت های جلسه پیش رو خواند و افزود: کوتاهی ها و بی توجهی هر کدام از دستگاه ها مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اضطراری برای تعیین متولی تپه شهدای گمنام دورود/ کم کاری ها پیگیری می شود

جلسه اضطراری برای تعیین متولی تپه شهدای گمنام دورود/ کم کاری ها پیگیری می شود