مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-26اجتماعي

مترو به حکیمیه می رسد/تشریح جزییات توسعه شرقی خط 4 مترو


مجری خط چهار متروی تهران با تشریح توسعه شرقی خط چهار از رسیدن مترو به تهران پارس و حکیمیه در شرق پایتخت خبر داد.

- مترو به "حکیمیه" می رسد/تشریح جزییات توسعه شرقی خط 4 مترو مجری خط چهار متروی تهران با تشریح توسعه شرقی خط چهار از رسیدن مترو به تهران پارس و حکیمیه در شرق پایتخت خبر داد.

علی عدلی در گفت وگو با ایسنا، در مورد توسعه شرقی خط چهار مترو اظهار کرد: بدنه اصلی خط چهار مترو به طول 20 کیلومتر با 19 ایستگاه از ایستگاه کلاهدوز تا ارم سبز فعال است که در این میان یک انشعاب هم به سمت فرودگاه مهرآباد ایجاد کردیم و در حال حاضر نیز این انشعاب فعال است.

وی با بیان این که قرار است در توسعه غربی خط چهار مترو، از ارم سبز تا چهارباغ به طول چهار کیلومتر تا چهار ایستگاه فعالیت خود را ادامه دهیم، تصریح کرد: توسعه غربی خط چهار در اواخر دوره مدیریت محسن هاشمی در مترو به صورت تهاتری انجام شد اما با این که تونل ها حفر شده اما هنوز اقدامی برای ایجاد ایستگاه ها صورت نگرفته است و لازم به اقدامات جدی تر برای حل مشکلات است.

مجری خط چهار متروی تهران در مورد توسعه شرقی این خط با بیان این که در این دوره مطالعات امکان سنجی و ارزیابی مسیر در قسمت شرقی خط چهار انجام شده و این مطالعات سبب ایجاد تغییراتی در طرح اولیه شد، ادامه داد: مطالعات نشان داد که توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو به حکیمیه می رسد/تشریح جزییات توسعه شرقی خط 4 مترو

مترو به حکیمیه می رسد/تشریح جزییات توسعه شرقی خط 4 مترو