مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-26اقتصادي

روغن برای پخت شیرینی دانمارکی و کره ای نداریم


رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه قنادی ها روغن مارگارین برای تولید شیرینی کره ای و دانمارکی ندارند، گفت: قیمت این روغن اگر هم پیدا شود حدود هفت برابر شده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه قنادی ها روغن مارگارین برای تولید شیرینی کره ای و دانمارکی ندارند، گفت: قیمت این روغن اگر هم پیدا شود حدود هفت برابر شده است.

علیرضا ناصری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اکنون یک ماه است روغن مارگارین برای تولید شیرینی های کره ای و دانمارکی نداریم و اکثر قنادی ها پخت این نوع شیرینی که بین مردم بسیار پرطرفدار است را متوقف کرده اند و مجبورند فعلا نان تر، شیرینی آلمانی و.

را پخت کنند.

رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه از پیگیری هایی که برای تامین این روغن انجام شده یاد کرد و افزود: به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کردیم و آنها نیز ما را به کارخانه نازگل ارجاع دادند، اما تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم.

ناصری یادآور شد: آنچه در جواب پیگیری های ما اعلام می شود این است که مواد اولیه برای تولید این نوع روغن مورد نیاز قنادی ها وجود ندارد و قولی هم برای تامین این روغن تاکنون به ما داده نشده است.

وی این مشکل را محدود به کرمانشاه ندانست و عنوان کرد: بسیاری از شهرهای دیگر کشور نیز با کمبود این نوع روغن مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن برای پخت شیرینی دانمارکی و کره ای نداریم

روغن برای پخت شیرینی دانمارکی و کره ای نداریم