مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-26حوادث

انشعاب غیرمجاز؛ عامل ورود پساب به شبکه توزیع خیابان البرز زاهدان


مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان گفت: انشعاب غیرمجاز و اتصال خروجی پساب فاضلاب کارواش به شبکه تامین واحدهای پایین دست، باعث ورود پساب حاوی ترکیبات شوینده به شبکه توزیع آب اهالی خیابان البرز زاهدان شده بود.

- علی رضا قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگر فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارش مردمی از طریق سامانه 221 مبنی بر تغییر کیفیت در شبکه توزیع آب خیابان البرز زیباشهر، تیم کنترل کیفیت آب به محل اعزام و با بازدید میدانی وجود دترجنت (مواد شوینده) در آب محرز شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های امدادی به محل اعزام شدند که با پایش خانه به خانه انشعابات محل و بررسی های فنی، یک فقره انشعاب غیرمجاز  مربوط به واحد کارواش در محدوده مورد نظر کشف شد.

به گفته این مقام مسئول، متأسفانه اتصال خود سرانه و غیراصولی در شبکه توزیع و اتصال خروجی پساب فاضلاب کارواش به شبکه تامین واحدهای پایین دست کارواش باعث ورود پساب حاوی ترکیبات شوینده در شبکه توزیع آب اهالی محل شده بود.

 وی اضافه کرد: همزمان با برچیده شدن تاسیسات غیر استاندارد و مرتفع شدن اشکال کیفیت در آب شرب منطقه، پرونده ای با 2 موضوع استفاده غیر مجاز از سیستم آبرسانی و وارد کردن عمدی آلودگی به آب شرب و ایجاد مخاطره در سلامت عمومی با همکاری پلیس 110 مفتوح و خاطیان جهت برخورد قاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعاب غیرمجاز؛ عامل ورود پساب به شبکه توزیع خیابان البرز زاهدان

انشعاب غیرمجاز؛ عامل ورود پساب به شبکه توزیع خیابان البرز زاهدان