مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-26حوادث

مرگ 10 نفر براثر مسمومیت با گاز سال جاری در مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال جاری 10 نفر براثر مسمومیت با گاز منوکسد کربن جان خود را از دست دادند که نسبت به سال قبل یک نفر کمتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی با اشاره به کاهش مسمومیت با گازco در شش ماهه اول سال جاری افزود:در شش ماهه نخست امسال 10 مرد در مازندران در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 11 نفر گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارش بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهرستان های کلاردشت با 3 نفر بیشترین و شهرستان های نور با 2 و بهشهر، ساری، بابلسر و آمل هر کدام با یک نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

عباسی تصریح کرد بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان اردیبهشت با 3 مورد بیشترین ماه و فروردین، خرداد و تیر ماه هر کدام با 2 و شهریور با یک فوتی در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان افزود: با توجه به اینکه مرگ های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتاً در نیمه دوم سال به دلیل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می یابد لذا به هموطنان توصیه می شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 10 نفر براثر مسمومیت با گاز سال جاری در مازندران

مرگ 10 نفر براثر مسمومیت با گاز سال جاری در مازندران