مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-26حوادث

خسارت دیدگان از حادثه نشت گاز چگونه خسارت دریافت می کنند؟


در روزهای گذشته حادثه ای انفجار بر اثر نشت گاز در یکی اماکن مسکونی از محلات اردبیل اتفاق افتاد که برخی از حادثه دیدگان انتقاداتی به نحوه ارزیابی خسارت های وارده و یا حتی عدم پرداخت خسارت توسط بیمه مربوطه داشتند.

- خبرگزاری فارس- اردبیل سرویس اجتماعی: مهران عقلمند: در روزهای گذشته حادثه انفجار بر اثر نشت گاز در یکی اماکن مسکونی از محلات اردبیل اتفاق افتاد و در اثر این انفجار به تعدادی از اماکن مسکونی خسارت بسیاری وارد آمد.

پس از این انفجار و برآورد خسارات وارده توسط شرکت گاز، حادثه دیدگان برای دریافت خسارت از بیمه معلم که طرف قرارداد با شرکت گاز ملی ایران بوده مراجعه کرده و به دنبال دریافت خسارت بودند؛ اما در این بین برخی از حادثه دیدگان انتقاداتی به نحوه ارزیابی خسارت های وارده و یا حتی عدم پرداخت خسارت توسط بیمه داشتند.

اما در این بین سوالی که در ذهن ها ایجاد می شود چگونگی پرداخت خسارت در حالی است که با توجه به آپارتمانی بودن بسیاری از منازل، علاوه بر خسارت دیده اصلی دیگر ساکنان نیز خسارت هایی را متحمل می شوند.

تقاضای حادثه دید ه گان برای پرداخت خسارت های وارد شده یکی از ساکنین آسیب دیده حادثه انفجار گاز در یکی از محلات اردبیل به خبرنگار فارس گفت: در این ساختمان دو واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و به چندین خانه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت دیدگان از حادثه نشت گاز چگونه خسارت دریافت می کنند؟

خسارت دیدگان از حادثه نشت گاز چگونه خسارت دریافت می کنند؟