مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-26اقتصادي

افزایش 30 درصدی نرخ واحدهای اقامتی بی معنی است


رییس جامعه هتل داران خراسان رضوی گفت: با توجه به تورمی که یک سال گذشته کشور دچار آن بوده است افزایش نرخ 30 درصدی هتل ها برای جبران خسارات معنایی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جامعه هتل داران خراسان رضوی گفت: با توجه به تورمی که یک سال گذشته کشور دچار آن بوده است افزایش نرخ 30 درصدی هتل ها برای جبران خسارات معنایی ندارد.

امیر سزاوار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص طرح افزایش 30 درصدی نرخ واحدهای اقامتی اظهار کرد: خبر افزایش 30 درصدی نرخ واحدهای اقامتی هنوز ابلاغ نشده و ما از دستورالعمل آن اطلاعی نداریم اما در استان خراسان رضوی و مخصوصا شهر مشهد بالغ بر 90 درصد از هتل ها به علت اینکه استانداردسازی شده اند، قیمت آن ها بر اساس نرخ آزاد حساب می شود.

وی افزود: نرخ آزاد به این معنی نیست که هر قیمت پیشنهادی مورد قبول واقع شود.

در واقع فرایند به این صورت است که هتل ها نرخ مد نظر را به جامعه خود پیشنهاد می کنند، جامعه با سازمان هماهنگ کرده و برای نرخ تاییدیه می گیرد و سپس اعلام می کند؛ در همین راستا باید گفت که قانون جدید افزایش نرخ 30 درصدی که هنوز هم ابلاغ نشده، شامل افزایش نرخ نمی شود.

رییس جامعه هتل داران خراسان رضوی ادامه داد: البته قانون افزایش نرخ 30 درصدی که مطرح شده مخصوص هتل هایی است که کار استانداردسازی آن ها انجام نشده است؛ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی نرخ واحدهای اقامتی بی معنی است

افزایش 30 درصدی نرخ واحدهای اقامتی بی معنی است