مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 03:502020-10-26پزشكي

آیا سیاست های کشور در قبال کووید 19 موفقیت آمیز بوده است؟


یک اپیدمیولوژیست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: گذشته را باید در یک فضای عادلانه و منصفانه ای نقد کرد ولی باید از گذشته درس بگیریم تا در آینده کمتر دچار اشتباه شویم.

- ایسنا/کرمان یک اپیدمیولوژیست دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: گذشته را باید در یک فضای عادلانه و منصفانه ای نقد کرد ولی باید از گذشته درس بگیریم تا در آینده کمتر دچار اشتباه شویم.

 به دنبال تخریب کسی نیستیم اما اتفاقاتی که از مهرماه به بعد در کشور رخ داده نشان داده است که سیاست های ما در قبال این بیماری خیلی موفقیت آمیز نبوده است.

دکتر حمید شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان طلایی که ایران برای کنترل اپیدمی کرونا در دست داشت، گفت: زمان طلایی کنترل ویروس زمانی بود که نباید اجازه ورود بیماری به کشور را می دادیم و باید پروازها را لغو می کردیم اما به هرحال به هر دلیلی ما نتوانستیم از آن فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در دو ماه اول که چرخش ویروس کرونا در کشور کم بود، زمان طلایی دیگری برای ما بود که می توانستیم اقدامات پیشگیرانه موثری را انجام دهیم و طبیعتا هر چه ما جلوتر می آمدیم زمان بیشتری را از دست می دادیم و خسارت بیشتری بیماری به ما وارد می کرد و حتی اگر تا اردیبهشت ماه و همچنین خردادماه که گردش ویروس در سطح جامعه کمتر بود اقدامات مناسب تری را صورت داده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سیاست های کشور در قبال کووید 19 موفقیت آمیز بوده است؟

آیا سیاست های کشور در قبال کووید 19 موفقیت آمیز بوده است؟