مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-25سياسي

طرح داوطلبانه هلال احمر برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز فعالیت نیروهای داوطلب این جمعیت برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا خبر داد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز فعالیت نیروهای داوطلب این جمعیت برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا خبر داد.

محمید نصیری در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب برای مبارزه با کرونا، اظهارکرد: سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با ساماندهی اعضا و داوطلبان خود از روز شنبه طرح آمران سلامت را با هدف یادآوری و دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی را به اجرا در خواهند آورد.

وی با بیان اینکه این موضوع از سوی رییس جمعیت هلال احمر ابلاغ شده است، گفت: در این طرح نیروهای داوطلب با حضور در فضاهای عمومی شهروندان را به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت نکات مربوط به پیشگیری از کرونا دعوت خواهند کرد، همچنین در فضای مجازی نیز این افراد فعال شده و از این طریق نیز نکات و مسائل آموزشی را به کاربران این فضا منتقل خواهندکرد.

به گفته رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرای این طرح فعلا و تا هر زمانی که شرایط کرونا در کشور نگران کننده باشد انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح داوطلبانه هلال احمر برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

طرح داوطلبانه هلال احمر برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا