مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-25سياسي

لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری در شرایط خاص دوران کرونا


یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شرایط خاص دوران شیوع ویروس کرونا، بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به نیازمندان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در گرامیداشت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و به همت پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربا، یادواره هفت شهید محله ساحلی شمالی شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسینی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به ایام شهادت امام عسکری (ع) و آغاز امامت امام عصر (عج) بیان کرد: باید تلاش کنیم زندگی ما زنگ و بوی الهی و مهدوی داشته باشد.

او گفت: تلاش دشمنان در طول تاریخ، محو اسلام ناب محمدی (ص) بوده است؛ اما به برکت روشنگری ها و هدایت ائمه اطهار (ع)، این تلاش ها ناکام مانده و ما هم به عنوان پیروان این امامان همام باید با رفتار و گفتار خود در این مسیر قدم برداریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شرایط خاص دوران شیوع ویروس کرونا ، بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در رعایت پروتکل های بهداشتی و کمک به نیازمندان تأکید کرد و افزود: هدایت های ولایت فقیه برگرفته از سنت و سیره ائمه اطهار (ع) است و باید با توجه به هدایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری در شرایط خاص دوران کرونا

لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری در شرایط خاص دوران کرونا