مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-25بين الملل

اسقف مارونی های لبنان به حریری: از توافقات دو جانبه محرمانه دوری کن!


اسقف مارونی های لبنان به نخست وزیر مکلف این کشور توصیه کرد، از توافق های دوجانبه محرمانه و وعده و وعیدها برحذر باشد که همین مسائل در دل خود بذر اختلافات و درگیری ها را به همراه دارد.

- اسقف مارونی های لبنان به حریری: از توافقات دو جانبه محرمانه دوری کن! اسقف مارونی های لبنان به نخست وزیر مکلف این کشور توصیه کرد، از توافق های دوجانبه محرمانه و وعده و وعیدها برحذر باشد که همین مسائل در دل خود بذر اختلافات و درگیری ها را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، مار بشاره پترس الراعی، اسقف مارونی های لبنان ماموریت سعد حریری برای تشکیل دولت جدید را به وی تبریک گفت و تاکید کرد: ملت منتظر فرج و گشایش لبنان، انقلاب مثبت فراتر از طوائف و احزاب و مناطق، لبنانی های وطن پرست، آسیب دیدگان نیمی از بیروت ویران شده در اثر انفجار بندر بیروت که اکثریت آنها مسیحی هستند، در کنار حریری قرار دارند.

وی از حریری خواست، شروط گروه های سیاسی و شروط مخالف آنها را کنار بگذارد و از باتلاق منافع و سهمیه بندی و طمع سیاستمداران و فرقه گرایان پرهیز کند، چرا که مردم از آنها مبرا هستند.

الراعی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف از حریری می خواهیم تنها به قانون اساسی و اساسنامه و موارد لازم برای نجات کشور و نیز اصل توازن در گفت وگوی جامع و انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسقف مارونی های لبنان به حریری: از توافقات دو جانبه محرمانه دوری کن!

اسقف مارونی های لبنان به حریری: از توافقات دو جانبه محرمانه دوری کن!