مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-25ورزشي

فرماندار خمین: با متخلفان برپایی نمایشگاه خودرو برخورد خواهیم کرد


نمایشگاه خودروهای لوکس توسط هیات موتورسواری شهرستان خمین و بدون مجوز برگزار شده است و به دلیل نداشتن مجوز، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی از طریق دستگاه قضا پیگیری لازم را خواهد داشت.

- احمد طهرانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمین در خصوص برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس که در این شهرستان بدون رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شده بود، اظهار  کرد: به مناسبت  هفته تربیت بدنی اداره ورزش جوانان شهرستان خمین در خصوص برگزاری تعدادی مراسم از جمله این برنامه مکاتبه ای با فرمانداری داشت که به دلیل شرایط کرونا و ایجاد تجمع در این مراسم ها مورد موافقت قرار نگرفت.

وی با اشاره به مصوبه این شهرستان مبنی بر خودداری دستگاه ها در برگزاری هرگونه برنامه و تجمع و مکاتبه و کسب مجوز در صورت لزوم، اظهار کرد: نمایشگاه خودروهای لوکس پیشنهاد هیات موتور سواری شهرستان خمین به اداره ورزش جوانان شهرستان بود و بعد از ارسال پیشنهاد توسط این اداره به فرمانداری مورد موافقت قرار نگرفت.

  طهرانی افزود: با این وجود هیات موتور سواری بدون هماهنگی با اداره ورزش جوانان مراسم را برگزار کرد و در واقع بدون مجوز اداره ورزش جوانان، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی خمین این اقدام انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خمین: با متخلفان برپایی نمایشگاه خودرو برخورد خواهیم کرد

فرماندار خمین: با متخلفان برپایی نمایشگاه خودرو برخورد خواهیم کرد