مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-25سياسي

گستره و وضعیت تشیع در زمان امام حسن عسکری(ع)


حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) کوتاه ترین دوران امامت را داشتند، گفت: آن حضرت در همین دوران کوتاه امامت خود مجموعه اقداماتی را که در جهت زمینه سازی و آمادگی مردم برای عصر غیبت ضروری بود، - حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) کوتاه ترین دوران امامت را داشتند، گفت: آن حضرت در همین دوران کوتاه امامت خود مجموعه اقداماتی را که در جهت زمینه سازی و آمادگی مردم برای عصر غیبت ضروری بود، انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در ویژه برنامه شهادت آن امام همام (بدون حضور جمعیت) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) که از شبکه قرآن سیما به صورت زنده پخش شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام حسن عسکری(ع) آخرین امام حاضر در جامعه بودند.

وی با بیان اینکه حضرت کوتاه ترین دوران امامت را داشتند، ادامه داد: در دوران ایشان شهرهای شیعه گسترش یافت به حدی که کوفه بزرگ ترین شهر شیعی به شمار می رفت؛ البته در این دوران حضرت عصر امامت خویش را در سامرا سپری کردند.

او به اقدامات امام یازدهم برای آماده سازی مردم در عصر غیبت اشاره و اظهار کرد: حضرت برای اینکه مردم بدانند امام زمان(عج) به دنیا آمده، ایشان را به بعضی از شیعیان نشان دادند و وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره و وضعیت تشیع در زمان امام حسن عسکری(ع)

گستره و وضعیت تشیع در زمان امام حسن عسکری(ع)