مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-25فرهنگي

عدم حمایت از سینماداران در کرمانشاه/ تعطیلی یک هفته ای سینماها


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از تعطیلی یک هفته ای سینماهای کرمانشاه بر اثر وضعیت قرمز استان کرمانشاه خبر داد و گفت: - هیچ حمایتی از سینماداران کرمانشاهی نشده است.

محمد جواد کنجوری ظهر امروز در گفتگو با آن هم تعطیل شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه شیوع بیماری کرونا سبب تعدیل نیرو و تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل در سینماها شده و پرسنل سینماها در این شرایط گرانی و تورم، به سختی امرار معاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول روز، حتی اگر در مجموع 2 سینمای کرمانشاه هر کدام در هر سانس پنج نفر مخاطب داشته باشند، با توجه به وجود 500 صندلی، احتمال هیچ گونه انتقال ویروس کرونا وجود ندارد و از سوی دیگر با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، خطر خاصی متوجه مردم نیست.

کنجوری با انتقاد از عدم حمایت از سینماداران و مجموعه سینماها، گفت: در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه هیچ گونه حمایتی از صنف سینماداران تعریف نشده و در صورت ادامه این شرایط و عدم حمایت دولتی از این مجموعه ها به زودی باید منظر اعلام ورشکستگی سینماها بود.

وی با تاکید به لزوم تبعیت از دستورات ستاد کرونا، افزود: به هر حال در مجموعه سینماهای استان کرمانشاه تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم و ان شا الله به زودی این ویروس منحوس ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت از سینماداران در کرمانشاه/ تعطیلی یک هفته ای سینماها

عدم حمایت از سینماداران در کرمانشاه/ تعطیلی یک هفته ای سینماها