مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-25پزشكي

چند طرح درمانی با اعتبار 350 میلیارد ریال در سیرجان افتتاح شد


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به سیرجان چند طرح درمانی با اعتبار 350 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا هزینه 200 میلیارد ریال از اعتبارات کمک خیران و دانشکده علوم پزشکی با ظرفیت 18 تخت بیمارستانی، بخش ان آی سی یو کودکان با ظرفیت 13 تخت و هزینه 130 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و بخش شیمی درمانی با ظرفیت هشت تخت و هزینه 20 میلیارد ریال از اعتبارات بخش درمان شهرستان سیرجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

جان بابایی در حاشیه این افتتاح ها گفت: امروز به دلیل شهادت امام حسن عسکری (ع) و وضعیت کرونا نمی خواستم افتتاح رسمی انجام شود ولی این بخش ها فعالیت خود را آغاز کردند و توصیه می کنم با توجه به وضعیت بد کرونایی مراسم افتتاح ها یا آغاز عملیات اجرایی طرح ها به همین صورت و بدون جمعیت برگزار شود.

وی افزود: متأسفانه وضعیت بحرانی شهرستان های کرمان و سیرجان و رفسنجان موجب حضور بنده به استان شد و آنچه مهم است در مرحله اول رعایت خود مردم است که می تواند شیوع بیماری را کاهش دهد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در شهرستان 300 هزارنفری سیرجان 140 بیمار کرونایی بستری باشند این یک بحران و وضعیت نامناسب است مضاف براینکه خیلی افراد هم قطعاً دارای ویروس هستند و در اجتماع می چرخند که اوضاع را بحرانی تر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند طرح درمانی با اعتبار 350 میلیارد ریال در سیرجان افتتاح شد

چند طرح درمانی با اعتبار 350 میلیارد ریال در سیرجان افتتاح شد